Objednávková linka
Objednávková linka
Pro každou společnost je velmi důležité, aby uspokojila požadavky svých stávajících nebo potenciálních klientů. Zvýšený zájem zákazníků může mít několik důvodů. sezónní výkyvy, nedávná marketingová kampaň nebo neobvyklý zájem o výrobek (např. v důsledku neúspěchu konkurence). I ten nejefektivnější obchodní model může být někdy „natažený“. Proto jsme připraveni nabídnout vám služby naší objednávkové linky, kde můžete plně využít zájmu o vaše produkty. Naši operátoři mohou přijímat a zpracovávat objednávky, vyřizovat požadavky na katalogy nebo brožury, zpracovávat speciální požadavky, být připraveni na aktuální marketingovou kampaň.
Proč využívat outsourcingové služby je podrobněji vysvětleno na této stránce. Proč ale zvládneme opravdu velký počet hovorů? Důvod je jednoduchý, máme velký počet operátorů, kteří pracují na více projektech současně. Lepší představu o tom, jak je to možné, najdete v infografice níže:
Máte zájem? Žádost
bezplatná konzultace s návrhem.
Poradíme vám, jak efektivně a funkčně řešit vaše potřeby. Bez zbytečných nákladů a v nejvyšší kvalitě.
Ozveme se vám co nejdříve.
Pro koho je vhodný outsourcing služby objednávkové linky?
Tato služba je určena především pro společnosti s větším počtem zákazníků, bez ohledu na jejich zaměření nebo klientelu. Dobře však funguje i pro menší společnosti. Nejčastějšími zákazníky jsou firmy:
- účastníci trhu, kteří nemají vlastní středisko služeb zákazníkům. Může se jednat o zcela novou a začínající společnost nebo o společnost ze zahraničí, která potřebuje poskytovat zákaznický servis ve slovenštině.
- hledají flexibilní způsob, jak rozšířit vlastní call centrum. Výhodou takové spolupráce je možnost velmi pružně přizpůsobit kapacity zákaznického servisu aktuálním požadavkům vašich zákazníků.
- hledání finančních úspor při provozu střediska služeb zákazníkům. Po započtení všech skutečných nákladů je outsourcing služeb zákazníkům finančně výhodnějším řešením. Hlavním důvodem jsou úspory z rozsahu, které může outsourcingová společnost dosáhnout.
Pracovní doba
CreditCall provozuje call centrum 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. To znamená, že máme nepřetržitý provoz po celý rok. Většina našich obchodních partnerů však využívá běžnou pracovní dobu mezi 8:00 a 20:00.
Jaké jsou skutečné náklady na provoz
Často se stává, že při výpočtu skutečných nákladů se na některé položky zapomíná, ale i ty jsou součástí nákladů na práci operátora call centra. Co všechno tedy zahrnují skutečné náklady na pracovníka zákaznického servisu?
- hrubá mzda zaměstnance
- příspěvky zaměstnanců
- příspěvky zaměstnavatele
- náklady na dovolenou
- náklady na (nemocenskou, dovolenou atd.)
- stravenky
- plat vedoucího pracovníka
- Školení
- nábor a výběr
- licence na informační systémy
- správa informačních systémů
- telekomunikační a internetové poplatky
- pronájem kanceláří
- odpisy ostatního vybavení
- zpracování mezd a účetnictví
Máte zájem? Žádost
bezplatná konzultace s návrhem.
Poradíme vám, jak efektivně a funkčně řešit vaše potřeby. Bez zbytečných nákladů a v nejvyšší kvalitě.
Ozveme se vám co nejdříve.
Výhody outsourcingu zakázkové linky
Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií v klíčových oblastech podnikání, včetně outsourcingu zákaznických služeb, jako je například objednávková linka. Na první pohled se takový krok může zdát složitý a komplikovaný, ale má řadu výhod:
- Transparentnost – máte absolutní kontrolu a přístup ke každé komunikaci se zákazníky, včetně statistik a zpráv.
- Flexibilita – zákaznická podpora třetí strany vám dává větší flexibilitu při řešení proměnlivých požadavků vašich zákazníků.
- optimalizace nákladů – tím, že se platí pouze za skutečně využité služby, se optimalizují náklady a zdroje se využívají efektivně.
- nemusíte hledat nové zaměstnance – v současné době je obtížné najít vhodného kandidáta na pozici operátora call centra, takže tento náročný úkol pro vás již není nutný.
- nemusíte školit nové zaměstnance – v call centrech je obvykle vysoká fluktuace a je třeba neustále školit nové zaměstnance. Tento úkol stejně připadá na vás.
- odborné znalosti a zkušenosti – získáte partnera, který má zkušenosti se stovkami různých projektů a rád vám poradí, které řešení je pro vás ideální.
Outsourcing vám dnes nabízí mnohem více možností, než si dokážete představit. Jako společnost uděláme vše pro vaši spokojenost a dlouhodobou spolupráci.
Tyto společnosti nám důvěřují.
KONTAKTUJTE NÁS PRO NEZÁVAZNOU NABÍDKU