Služby call centra
Call centrum CreditCall poskytuje zákaznické linky pro e-shopy, firmy, banky a instituce. S námi vám zákazník vždy zavolá. A nejen to. Call centrum Creditcall promění vaši pasivní infolinku v prodejní kanál, díky kterému budou vaši zákazníci spokojeni.
Potřebujete přímo zvýšit prodej nebo získat nové zákazníky? Je tu náš Telesales – Telemarketing. Jedná se o aktivní prodej zkušenými prodejci call centra. Naši telemarketéři mají za sebou stovky hodin úspěšných prodejních hovorů a vědí, jak zaujmout zákazníka a zanechat v něm dobrý pocit z nákupu vašeho produktu nebo služby.
Zabýváme se také realizací telefonického průzkumu trhu. Pokud máte metodiku průzkumu ve spolupráci s průzkumnou agenturou, jsme to my, kdo zajistí kvalitu a rychlost. Jsme mocnou silou pro vaše podnikání a průzkumy preferencí.
Zákaznická linka pro e-shop, firmu nebo instituci
Kvalitní zákaznický servis je klíčem ke spokojenosti zákazníků. S námi není váš zákaznický servis jen horkou linkou, ale prodejním kanálem. Kvalitní operátor call centra dokáže nejen zodpovědět dotazy, ale také navést zákazníka ke koupi produktu nebo alespoň zanechat dobrý pocit z interakce s vaším eshopem nebo společností. Efektivita zákaznické linky v našem call centru je navíc nesrovnatelně vyšší než v interních call centrech.
Telemarketing – prodej prostřednictvím call centra
Aktivní telesales neboli outbound je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro zvýšení prodeje vašeho zboží nebo služeb. Telemarketing je ve vašem marketingovém mediálním mixu nejvýkonnější formou marketingu s nejlepší návratností investic (ROI) – po telefonu jednoduše prodáte mnohem více než na billboardech.
Výzkumná agentura Wake UP
Každé rozhodnutí by mělo být učiněno na základě pravdivých a objektivních informací. Každý důsledek vašeho rozhodnutí by měl být správně a objektivně ověřen. Telefonický průzkum trhu je jednou z nejrychlejších a nejobjektivnějších forem sběru informací. Potřebujete pouze metodiku a my se postaráme o kvalitní výzkum.
Vymáhání pohledávek právnických osob
Pokud se vám stane, že vám vaši obchodní partneři nezaplatí včas, je třeba k situaci přistupovat s maximální obezřetností. Ideální je svěřit pravidelné vymáhání pohledávek profesionálovi. Takový, který zajistí ochranu vaší značky, pověsti a dobrých vztahů s obchodním partnerem nebo klientem při správě pohledávek. Bude jednat tak, abyste své peníze dostali co nejdříve zpět.
Společnost Creditcall se specializuje na služby založené na nejmodernějším call centru. Děláme vše, co může call centrum dělat dobře a efektivně, a přidáváme dávku lidskosti a osobního přístupu. A to nejen vůči kontaktům, které navazujeme, ale také vůči kolegům. Protože jen spokojený zaměstnanec může dobře vykonávat svou práci – uspokojit potřeby osoby, se kterou telefonuje.
Kvalita pro nás znamená, že lidi neobtěžujeme, ale mluvíme s nimi. Po telefonu budujeme vztah zákazníka k vaší značce, efektivně prodáváme nebo poskytujeme důležité informace s průměrnou mírou přijatelnosti přes 99 %.
Víme, že s námi budete spokojeni. Důkazem toho jsou roky úspěšné spolupráce s nejlepšími značkami na trhu, které oceňují naše hodnoty a výsledky, pro-bono aktivity a krizové linky, které pod naším vedením fungují s 99,8% provozuschopností.