Kariéra
Nedávno jsem v restauraci nechtěně zaslechl rozhovor dvou přátel. Byly tak hlučné, že je nebylo možné neslyšet. Rozhovor se týkal práce jedné z dívek. Pracovala v call centru a její kamarádka jí dala jasně najevo, jak svou prací pohrdá. Vlastně mě to inspirovalo k napsání tohoto krátkého příspěvku.
A také k vytvoření těchto webových stránek, kde se i vy dozvíte, jak skvělé je pracovat v call centru.
Proč pracovat v call centru?
Příležitost učit se novým věcem
Může to znít neuvěřitelně, ale prací v call centru je možné se naučit nové informace. Informace, se kterými jste dosud nepřišli do styku. Například v našem call centru jsou lidé, kteří pracovali na několika kampaních pro klienty z různých oblastí podnikání. Proto dnes kontrolují informace o nabídkách internetových nebo telefonních operátorů, zdravotních nebo komerčních pojišťoven, bankovních produktů. Mnohem zajímavější jsou však vysokozdvižné vozíky, úklidová technika nebo podrobná znalost katalogu kancelářských potřeb. A teď se zkuste zamyslet nad tím, jak bude potenciální zaměstnavatel reagovat, když ve vašem životopise uvidí, že jste ve skutečnosti pracovali v deseti různých společnostech? 🙂
Příležitost k získání komunikačních dovedností
Hlavní náplní práce v call centru je telefonovat nebo hovořit s jinou osobou. Cílem každého profesionálního call centra je, aby řeč jeho zaměstnanců byla co nejlepší. Proto například pravidelně provádíme komunikační školení a cvičení. Velkou výhodou těchto školení a cvičení je nejen to, že získané znalosti uplatníte ve své práci, ale že je využijete i v reálném životě. Příbuzní se mi smějí, že prý vždycky všechno zvládnu. Nezáleží na tom, jestli je to v kanceláři, i když nemám všechny papíry, nebo v restauraci po zkouškách, nebo jen doma šmátrám po ovladači od televize. Tajemství spočívá v asertivitě, kladení správných otázek a pohotové odpovědi. To vše a mnoho dalšího vás naučí, jak pracovat v call centru.
Potenciál kariérního růstu
I když se mnou nebude každý souhlasit, myslím si, že je jen málo zaměstnání, která mají takový potenciál rychlého kariérního růstu. Výhodou je, že pokud jste šikovní a máte zkušenosti jako řadový operátor call centra, nezáleží na tom, kolik ve firmě pracujete. Znám mnoho lidí, kteří u nás začínali jako operátoři a nyní zastávají vedoucí pozice. Jen v naší společnosti jsou dva supervizoři (lidé, kteří mají na starosti skupinu operátorů), kteří začínali jako operátoři call centra. Náš obchodní ředitel začínal v naší společnosti jako šestnáctiletý operátor call centra a postupně se vypracoval přes různé pozice až na obchodního ředitele.
Tyto společnosti nám důvěřují.
KONTAKTUJTE NÁS PRO NEZÁVAZNOU NABÍDKU
Máte zájem? Udělejte opatření
bezplatná konzultace.
Pokud potřebujete poradit nebo máte zájem o cenovou nabídku, vyplňte, prosím, následující údaje.
formulář níže. Ozveme se vám co nejdříve.