Nedávno jsem v restauraci nechtěně zaslechl rozhovor dvou přátel. Byly tak hlučné, že je nebylo možné neslyšet. Rozhovor se týkal práce jedné z dívek. Pracovala v call centru a její kamarádka jí dala jasně najevo, jak svou prací pohrdá. Vlastně mě to inspirovalo k napsání tohoto krátkého příspěvku.

A také k vytvoření těchto webových stránek, kde se i vy dozvíte, jak skvělé je pracovat v call centru.

Proč pracovat v call centru?

Ilustracia pre text

Příležitost učit se novým věcem

Může to znít neuvěřitelně, ale prací v call centru je možné se naučit nové informace. Informace, se kterými jste dosud nepřišli do styku. Například v našem call centru jsou lidé, kteří pracovali na několika kampaních pro klienty z různých oblastí podnikání. Proto dnes kontrolují informace o nabídkách internetových nebo telefonních operátorů, zdravotních nebo komerčních pojišťoven, bankovních produktů. Mnohem zajímavější jsou však vysokozdvižné vozíky, úklidová technika nebo podrobná znalost katalogu kancelářských potřeb. A teď se zkuste zamyslet nad tím, jak bude potenciální zaměstnavatel reagovat, když ve vašem životopise uvidí, že jste ve skutečnosti pracovali v deseti různých společnostech? 🙂

Ilustracia pre text

Příležitost k získání komunikačních dovedností

Hlavní náplní práce v call centru je telefonovat nebo hovořit s jinou osobou. Cílem každého profesionálního call centra je, aby řeč jeho zaměstnanců byla co nejlepší. Proto například pravidelně provádíme komunikační školení a cvičení. Velkou výhodou těchto školení a cvičení je nejen to, že získané znalosti uplatníte ve své práci, ale že je využijete i v reálném životě. Příbuzní se mi smějí, že prý vždycky všechno zvládnu. Nezáleží na tom, jestli je to v kanceláři, i když nemám všechny papíry, nebo v restauraci po zkouškách, nebo jen doma šmátrám po ovladači od televize. Tajemství spočívá v asertivitě, kladení správných otázek a pohotové odpovědi. To vše a mnoho dalšího vás naučí, jak pracovat v call centru.

Ilustracia pre text

Potenciál kariérního růstu

I když se mnou nebude každý souhlasit, myslím si, že je jen málo zaměstnání, která mají takový potenciál rychlého kariérního růstu. Výhodou je, že pokud jste šikovní a máte zkušenosti jako řadový operátor call centra, nezáleží na tom, kolik ve firmě pracujete. Znám mnoho lidí, kteří u nás začínali jako operátoři a nyní zastávají vedoucí pozice. Jen v naší společnosti jsou dva supervizoři (lidé, kteří mají na starosti skupinu operátorů), kteří začínali jako operátoři call centra. Náš obchodní ředitel začínal v naší společnosti jako šestnáctiletý operátor call centra a postupně se vypracoval přes různé pozice až na obchodního ředitele.

Máte zájem? Udělejte opatření
bezplatná konzultace.

Pokud potřebujete poradit nebo máte zájem o cenovou nabídku, vyplňte, prosím, následující údaje.
formulář níže. Ozveme se vám co nejdříve.

Kontakt
Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

E-mail je odeslán.