Nechcete, aby se z vašich obchodních zástupců stali předražení telefonní operátoři?

Je vaše podnikání závislé na velkém počtu schůzek s novými potenciálními klienty nebo nechcete, aby se z vašich obchodních zástupců stali předražení telefonní operátoři? V takovém případě je pro vás ideální služba sjednávání obchodních schůzek.

Výrazně ušetříte na režijních nákladech, náš operátor call centra dokáže plně obvolat přibližně 100 klientů denně. Zároveň se vaši obchodní zástupci věnují nejdůležitějším a nejdůležitějším aspektům vašeho podnikání.

Vždy se domluvíme na způsobu výměny dat, poskytování informací vašim potenciálním klientům nebo individuálním zasílání e-mailů a nabídek.

Máte zájem? Žádost
bezplatná konzultace s návrhem.

Poradíme vám, jak efektivně a funkčně řešit vaše potřeby. Bez zbytečných nákladů a v nejvyšší kvalitě.
Ozveme se vám co nejdříve.

CHCI NÁVRH

Výhody outsourcingu telemarketingu

Telemarketing je jednoduchý a účinný nástroj pro zlepšení vašeho podnikání. Zde jsou některé z jeho výhod:

  • Flexibilita – outsourcing telesales vám dává větší flexibilitu při realizaci vašich obchodních plánů.
  • přesně měřitelné výsledky – výsledky telemarketingu jsou velmi dobře měřitelné, je možné provést analýzu každého bodu prodejního procesu.
  • snížení provozních nákladů – telemarketing je nákladově efektivní metoda a je výrazně levnější ve srovnání s jinými formami marketingu.
  • zvyšuje váš prodej – telesales skutečně prodává díky vyškolenému personálu a vhodným prodejním technikám.
  • okamžitá reakce na produkt nebo službu – během hovoru může operátor call centra uzavřít smlouvu nebo dohodu.
  • vytváření databáze – díky informacím z hovorů umožňuje udržovat databázi aktuální.
  • zkušenosti – získáte partnera, který má zkušenosti se stovkami různých projektů a rád vám poradí, jaké řešení je pro vás ideální.

Outsourcing telemarketingu vám dává mnohem více možností, než si dnes dokážete představit. Jako společnost uděláme vše pro vaši spokojenost a dlouhodobou spolupráci.

Jaké jsou skutečné náklady na provozování telemarketingu

Často se stává, že při výpočtu skutečných nákladů se na některé položky zapomíná, ale i ty jsou součástí nákladů na práci operátora call centra. Co všechno tedy zahrnují skutečné náklady na pracovníka call centra v oblasti telesales:

  • hrubá mzda zaměstnance
  • příspěvky zaměstnanců
  • příspěvky zaměstnavatele
  • náklady na dovolenou
  • náklady na (nemocenskou, dovolenou atd.)
  • stravenky
  • plat vedoucího pracovníka
  • Školení
  • nábor a výběr
  • licence na informační systém
  • správa informačních systémů
  • telekomunikační a internetové poplatky
  • pronájem kanceláří
  • odpisy ostatního vybavení
  • zpracování mezd a účetnictví

Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

E-mail je odeslán.