V CreditCalle pracuje mnoho chytrých lidí a letos jsme opět odměnili ty nejlepší podle jednotlivých divizí. Na základě nominací od nadřízených a projektových manažerů vybrala naše odborná porota čtyři nejlepší pro rok 2023.

Kategorie 1: Odchozí hovory – tj. aktivní prodej a aktivní hovory , nejlépe se umístila operátorka Katarína Šáriková z provozu ve Volenu. Katka pracuje ve společnosti CreditCalle od ledna 2014.

Katarína Šáriková

Projektová manažerka Katarína Prachárová zhodnotila Katku takto: „Svou práci odvádí vždy svědomitě a s vynikajícími výsledky. Na projektu, na kterém pracuje, se jí podařilo splnit roční plán. Ve své práci je také velkou motivací pro své kolegy.“

Katarína Prachárová/projektová manažerka a Katarína Šáriková, provoz Zvolen

      Kategorie 2: Divize Explorations má již druhý rok po sobě stejného vítěze. Jozef Baláž obhájil titul nejlepšího operátora roku z loňského roku. Jožko pracuje v žilinské pobočce od října 2019.

      Jozef Baláž a Ivana Oravcová / supervizor, Žilina

      Práce na průzkumech ho velmi baví a rád telefonuje. Je velmi komunikativní, vždy dobře naladěný a usměvavý, což je vidět i na jeho projevu při telefonování. Pracuje na průzkumech s obtížnějšími tématy. V našem týmu CreditCall je Jožko velmi oblíbený, jak se říká, v autě – a ve voze si rád povídá s každým.

      Jozef Baláž

      Více informací o Jožkovi a jeho práci se brzy dozvíte v novém článku o průzkumech společnosti CreditCall.

      Kategorie 3: Správa pohledávek, tj. oddělení správy pohledávek. Nikola Harnádeková získala ocenění Nejlepší operátor roku 2023. Nikolka pracuje ve společnosti CreditCalle poměrně krátce, od února 2023. Před nástupem do společnosti neměla žádné zkušenosti s prací v call centru. Pracuje na projektu, kde potřebuje používat německý jazyk.

      Nikola Harnádeková

      Jak říká sama Nicole: „Ocenění jsem opravdu nečekal a hodně pro mě znamená. Zaprvé proto, že mě jako svobodnou matku ujistilo, že když člověk chce, může ještě něčeho dosáhnout, místo aby se vymlouval. Zadruhé proto, že o sobě stále trochu pochybuji, jestli dělám věci dostatečně dobře a správně, jestli se dostatečně snažím ve všech aspektech svého života, a dokonce i v práci (je to v mé povaze). To mě velmi potěšilo, že i když nevidím své vlastní výsledky, ostatní je dokáží ocenit. Jsem opravdu ráda, že pracuji ve společnosti CreditCall a dostala jsem tuto příležitost, i když to není vždy jednoduché, ale myslím si, že lepší pracovní příležitost jsem v té době a ani nyní nemohla dostat. Samozřejmě se i nadále snažím dělat svou práci poctivě a co nejlépe, a to jak jako operátor, tak v současné době jako senior agent. Ještě jednou děkuji za ocenění a za to, že si CreditCall všímá úsilí svých lidí :)“.

      Nikola Harnádeková

      Kategorie 4: Příchozí hovory z oddělení služeb zákazníkům. Ve Zvolenu byla naše kolegyně Karin vyhlášena nejlepší operátorkou zákaznického servisu.

      Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
      CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

      Email se odesílá.