CreditCall získal cenu Českého kontaktního centra: ocenění za filantropii
Zpět na seznamCreditCall získal 1. místo v soutěži České kontaktní centrum v kategorii Klienti. Zvítězila se svým projektem Linka pomoci válečným uprchlíkům, která je v provozu od února 2022 a za tu dobu odbavila více než 60 000 hovorů a 100 000 SMS.
Soutěž pořádá ADMEZ od roku 2014 s cílem představit práci v call centrech a porovnat kvalitu jejich projektů.
Linka pomoci byla zahájena jako dobrovolnická kampaň po vypuknutí války na Ukrajině. Pro válečné uprchlíky plní několik funkcí. Ve spolupráci s Organizací spojených národů, konkrétně s Úřadem vysokého komisaře OSN pro uprchlíky, slouží k vyplácení dávek hmotné nouze uprchlíkům; jejím úkolem je také poskytovat uprchlíkům ubytování, dopravu a materiální pomoc.
Ocenění v soutěži České kontaktní centrum je jen potvrzením toho, jak je tento projekt důležitý pro společnost a pro lidi prchající před válkou . Cílem soutěže je nejen poznat samotná kontaktní centra a jejich práci, ale také porovnat zájem, realizaci a kvalitu přihlášených projektů. Přihlašují se projekty z oblasti aktivní i pasivní komunikace, technologických oblastí nebo metod vzdělávání a školení operátorů používaných v call centrech, ale i nových technologií, jako jsou různé chaty, voiceboti a sociální sítě.
Více informací o zavádění pomoci a fungování linky důvěry si můžete přečíst také v Příbězích supervizorky Táni Micaľukové ze společnosti CreditCall.