CreditCall získal 1. místo v soutěži České kontaktní centrum v kategorii Klienti. Zvítězila se svým projektem Linka pomoci válečným uprchlíkům, která je v provozu od února 2022 a za tu dobu odbavila více než 60 000 hovorů a 100 000 SMS.

zleva: Michal Greschner – projektový manažer linky důvěry, Táňa Micaľuková – supervizorka linky důvěry, Juraj Balogh – výkonný ředitel CreditCall, Katarína Prachárová – projektová manažerka, Mário Šušota – ředitel implementace CreditCall.

Soutěž pořádá ADMEZ od roku 2014 s cílem představit práci v call centrech a porovnat kvalitu jejich projektů.

Převzetí ocenění Admez 2023

Linka pomoci byla zahájena jako dobrovolnická kampaň po vypuknutí války na Ukrajině. Pro válečné uprchlíky plní několik funkcí. Ve spolupráci s Organizací spojených národů, konkrétně s Úřadem vysokého komisaře OSN pro uprchlíky, slouží k vyplácení dávek hmotné nouze uprchlíkům; jejím úkolem je také poskytovat uprchlíkům ubytování, dopravu a materiální pomoc.

Ocenění v soutěži České kontaktní centrum je jen potvrzením toho, jak je tento projekt důležitý pro společnost a pro lidi prchající před válkou . Cílem soutěže je nejen poznat samotná kontaktní centra a jejich práci, ale také porovnat zájem, realizaci a kvalitu přihlášených projektů. Přihlašují se projekty z oblasti aktivní i pasivní komunikace, technologických oblastí nebo metod vzdělávání a školení operátorů používaných v call centrech, ale i nových technologií, jako jsou různé chaty, voiceboti a sociální sítě.

Více informací o zavádění pomoci a fungování linky důvěry si můžete přečíst také v Příbězích supervizorky Táni Micaľukové ze společnosti CreditCall.

Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

Email se odesílá.