Hodnocení roku 2023
Zpět na seznamDO NOVÉHO ROKU JSME VSTOUPILI S RADOSTÍ A ODHODLÁNÍM!
Uplynulý rok byl pro nás plný významných okamžiků. Pobočka ve Zvolenu oslavila desáté narozeniny, získali jsme 1. místo v soutěži České kontaktní centrum Award za projekt Linka pomoci válečným uprchlíkům z Ukrajiny a otevřeli jsme novou pobočku ve Snině.
To vše je výsledkem tvrdé práce a odhodlání našeho týmu dosáhnout vždy více. Naše úspěchy potvrzují čísla, kterých se nám podařilo dosáhnout v loňském roce:
Celkem jsme uskutečnili 514 kampaní, což je o 21 % více než v předchozím roce 2022.
Našim klientům jsme pomohli s vymáháním pohledávek a vybrali jsme neuvěřitelných 14 547 199 EUR, což je o 35 % více než v předchozím roce.
Celkem jsme uskutečnili více než 1,3 milionu hovorů a provolali více než 3,6 milionu minut, což znamená, že jsme s vámi letos strávili více času než kdykoli předtím.
Díky kvalitní práci našich zaměstnanců jsme se umístili na prvním místě v soutěži Czech Contact Center Award. V kategorii Klienti jsme zvítězili s projektem Linky pomoci válečným uprchlíkům, která funguje od vypuknutí války v únoru 2022. Linka pomoci od svého spuštění úspěšně vyřídila více než 100 000 hovorů a operátoři úspěšně pomáhali uprchlíkům s finanční pomocí, diskriminací, šikanou i právní pomocí.
V červenci jsme otevřeli novou pobočku ve Snině a do rodiny CreditCall jsme přivítali 13 nových zaměstnanců. Rozšířením provozu reagujeme na zvýšenou poptávku po službách, které nabízíme klientům, jako jsou Slovenská sporiteľňa, Orange, Packeta nebo Východoslovenská energetika. Získali jsme tak šikovné a pracovité lidi, což nás velmi těší, a věříme, že do našich projektů přinesou své zkušenosti, houževnatost a nový vítr.
Rok 2023 byl pro CreditCall další úspěšnou kapitolou a za to patří velký dík každému zaměstnanci, klientovi, volajícímu i vám, kteří zvedáte telefony a pomáháte nám dělat naši práci s nasazením a nadšením.
Děkujeme vám a těšíme se na další setkání v novém roce 2024.