Aktualizace databází
Aktualizace klientských databází
Průměrně se databáze klientů zmenšují každých 6 měsíců přibližně o 20 %. Nejčastěji se jedná o změnu adresy, změnu jména, změnu kontaktní osoby, změnu telefonního čísla, změnu e-mailu atd. Udržování aktuální databáze a pravidelná aktualizace informací je základním kamenem úzkého a ziskového vztahu se zákazníky. Zanedbaná databáze může vést k přerušení poskytování informací stávajícím i potenciálním klientům o nových produktech a službách.
Proto vám nabízíme telefonickou aktualizaci databáze nebo vytvoření nové databáze na základě vámi zadaných kritérií. Tuto databázi kontaktů a požadovaných souhlasů pak můžete nabízet prostřednictvím dalších kanálů.
Služba je vhodná především pro firmy s větším počtem stávajících nebo potenciálních zákazníků v řádu stovek kontaktů.
Výhody outsourcingu telemarketingu
Telemarketing je jednoduchý a účinný nástroj pro zlepšení vašeho podnikání. Zde jsou některé z jeho výhod:
- Flexibilita – outsourcing telesales vám dává větší flexibilitu při realizaci vašich obchodních plánů.
- přesně měřitelné výsledky – výsledky telemarketingu jsou velmi dobře měřitelné, je možné provést analýzu každého bodu prodejního procesu.
- snížení provozních nákladů – telemarketing je nákladově efektivní metoda a je výrazně levnější ve srovnání s jinými formami marketingu.
- zvyšuje váš prodej – telesales skutečně prodává díky vyškolenému personálu a vhodným prodejním technikám.
- okamžitá reakce na produkt nebo službu – během hovoru může operátor call centra uzavřít smlouvu nebo dohodu.
- vytváření databáze – díky informacím z hovorů umožňuje udržovat databázi aktuální.
- zkušenosti – získáte partnera, který má zkušenosti se stovkami různých projektů a rád vám poradí, jaké řešení je pro vás ideální.
Outsourcing telemarketingu vám dává mnohem více možností, než si dnes dokážete představit. Jako společnost uděláme vše pro vaši spokojenost a dlouhodobou spolupráci.
Máte zájem? Žádost
bezplatná konzultace s návrhem.
Poradíme vám, jak efektivně a funkčně řešit vaše potřeby. Bez zbytečných nákladů a v nejvyšší kvalitě.
Ozveme se vám co nejdříve.
Jaké jsou skutečné náklady na provozování telemarketingu
Často se stává, že při výpočtu skutečných nákladů se na některé položky zapomíná, ale i ty jsou součástí nákladů na práci operátora call centra. Jaké jsou tedy skutečné náklady na pracovníka call centra:
- hrubá mzda zaměstnance
- příspěvky zaměstnanců
- příspěvky zaměstnavatele
- náklady na dovolenou
- náklady na (nemocenskou, dovolenou atd.)
- stravenky
- plat vedoucího pracovníka
- Školení
- nábor a výběr
- licence na informační systém
- správa informačních systémů
- telekomunikační a internetové poplatky
- pronájem kanceláří
- odpisy ostatního vybavení
- zpracování mezd a účetnictví
Jaké jsou náklady na zakázku
call centra?
Chcete znát náklady na vlastní call centrum zcela přesně? Vypočítejte je nyní:
VYPOČÍTAT NÁKLADY NA VLASTNÍ CALL CENTRUMTyto společnosti nám důvěřují.
KONTAKTUJTE NÁS PRO NEZÁVAZNOU NABÍDKU