Aktualizace klientských databází

Průměrně se databáze klientů zmenšují každých 6 měsíců přibližně o 20 %. Nejčastěji se jedná o změnu adresy, změnu jména, změnu kontaktní osoby, změnu telefonního čísla, změnu e-mailu atd. Udržování aktuální databáze a pravidelná aktualizace informací je základním kamenem úzkého a ziskového vztahu se zákazníky. Zanedbaná databáze může vést k přerušení poskytování informací stávajícím i potenciálním klientům o nových produktech a službách.
Proto vám nabízíme telefonickou aktualizaci databáze nebo vytvoření nové databáze na základě vámi zadaných kritérií. Tuto databázi kontaktů a požadovaných souhlasů pak můžete nabízet prostřednictvím dalších kanálů.
Služba je vhodná především pro firmy s větším počtem stávajících nebo potenciálních zákazníků v řádu stovek kontaktů.

Výhody outsourcingu telemarketingu

Telemarketing je jednoduchý a účinný nástroj pro zlepšení vašeho podnikání. Zde jsou některé z jeho výhod:

  • Flexibilita – outsourcing telesales vám dává větší flexibilitu při realizaci vašich obchodních plánů.
  • přesně měřitelné výsledky – výsledky telemarketingu jsou velmi dobře měřitelné, je možné provést analýzu každého bodu prodejního procesu.
  • snížení provozních nákladů – telemarketing je nákladově efektivní metoda a je výrazně levnější ve srovnání s jinými formami marketingu.
  • zvyšuje váš prodej – telesales skutečně prodává díky vyškolenému personálu a vhodným prodejním technikám.
  • okamžitá reakce na produkt nebo službu – během hovoru může operátor call centra uzavřít smlouvu nebo dohodu.
  • vytváření databáze – díky informacím z hovorů umožňuje udržovat databázi aktuální.
  • zkušenosti – získáte partnera, který má zkušenosti se stovkami různých projektů a rád vám poradí, jaké řešení je pro vás ideální.

Outsourcing telemarketingu vám dává mnohem více možností, než si dnes dokážete představit. Jako společnost uděláme vše pro vaši spokojenost a dlouhodobou spolupráci.

Máte zájem? Žádost
bezplatná konzultace s návrhem.

Poradíme vám, jak efektivně a funkčně řešit vaše potřeby. Bez zbytečných nákladů a v nejvyšší kvalitě.
Ozveme se vám co nejdříve.

CHCI NÁVRH

Jaké jsou skutečné náklady na provozování telemarketingu

Často se stává, že při výpočtu skutečných nákladů se na některé položky zapomíná, ale i ty jsou součástí nákladů na práci operátora call centra. Jaké jsou tedy skutečné náklady na pracovníka call centra:

  • hrubá mzda zaměstnance
  • příspěvky zaměstnanců
  • příspěvky zaměstnavatele
  • náklady na dovolenou
  • náklady na (nemocenskou, dovolenou atd.)
  • stravenky
  • plat vedoucího pracovníka
  • Školení
  • nábor a výběr
  • licence na informační systém
  • správa informačních systémů
  • telekomunikační a internetové poplatky
  • pronájem kanceláří
  • odpisy ostatního vybavení
  • zpracování mezd a účetnictví

Jaké jsou náklady na zakázku
call centra?

Chcete znát náklady na vlastní call centrum zcela přesně? Vypočítejte je nyní:

VYPOČÍTAT NÁKLADY NA VLASTNÍ CALL CENTRUM
Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

E-mail je odeslán.