Udržení zákazníků

Získání nového zákazníka je nákladnější než udržení stávajícího. Pokud jste se ocitli v situaci, kdy vás zákazníci opouštějí, nebo máte podezření, že vám taková situace hrozí v důsledku jednání vašich konkurentů, neváhejte se na nás obrátit. Naši speciálně vyškolení operátoři mohou spolu s vhodnými a citlivými dotazy udržovat obchodní spolupráci.

Rozlišujeme následující typy kampaní:

  • Proaktivní retence – na základě chování klienta můžeme zjistit, že v blízké budoucnosti přestane využívat vaše služby nebo od vás nakupovat zboží. Proto, abychom se vyhnuli katastrofě, aktivně komunikujeme s klientem, abychom zjistili jeho postoj a motivaci zachovat mu přízeň.
  • Reaktivní retence – je situace, kdy klient zrušil smlouvu nebo dlouho nekupoval vaše služby či zboží. V takovém případě se snažíme klienta přesvědčit, aby odstoupil od smlouvy.
  • Kampaň Win back – je kampaň, jejímž cílem je přivést zpět bývalé klienty, kteří odešli ke konkurenci, a získat je zpět.

Máte zájem? Žádost
bezplatná konzultace s návrhem.

Poradíme vám, jak efektivně a funkčně řešit vaše potřeby. Bez zbytečných nákladů a v nejvyšší kvalitě.
Ozveme se vám co nejdříve.

CHCI NÁVRH

Výhody outsourcingu retenčního oddělení

Telemarketing je jednoduchý a účinný nástroj pro zlepšení vašeho podnikání, jehož součástí je udržení zákazníků. Zde jsou některé z výhod:

Flexibilita – outsourcovaný telemarketing vám dává větší flexibilitu při realizaci vašich obchodních plánů.
přesně měřitelné výsledky – výsledky telemarketingu jsou velmi dobře měřitelné a je možné provést analýzu každého bodu prodejního procesu.
snížení provozních nákladů – telemarketing je nákladově efektivní metoda a je výrazně levnější ve srovnání s jinými formami marketingu.
okamžitá reakce na produkt nebo službu – během hovoru může operátor call centra uzavřít smlouvu nebo dohodu.
zkušenosti – získáte partnera, který má zkušenosti se stovkami různých projektů a rád vám poradí, jaké řešení je pro vás ideální.

Outsourcing retenčního oddělení vám dává mnohem více možností, než si dnes dokážete představit. Jako společnost uděláme vše pro vaši spokojenost a dlouhodobou spolupráci.

Jaké jsou skutečné náklady na provozování telemarketingu

Často se stává, že při výpočtu skutečných nákladů se na některé položky zapomíná, ale i ty jsou součástí nákladů na práci operátora call centra. Jaké jsou tedy skutečné náklady na pracovníka call centra:

  • hrubá mzda zaměstnance
  • příspěvky zaměstnanců
  • příspěvky zaměstnavatele
  • náklady na dovolenou
  • náklady na (nemocenskou, dovolenou atd.)
  • stravenky
  • plat vedoucího pracovníka
  • Školení
  • nábor a výběr
  • licence na informační systém
  • správa informačních systémů
  • telekomunikační a internetové poplatky
  • pronájem kanceláří
  • odpisy ostatního vybavení
  • zpracování mezd a účetnictví
Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

E-mail je odeslán.