Linka pomoci – Help desk

Komunikace se zákazníky hraje v každém podniku zásadní a nezanedbatelnou roli. Hotline a helpdesk slouží především jako podpůrný a komunikační kanál mezi zákazníky a poskytovateli služeb. Pokud váš zákazník potřebuje odpověď na své otázky, jsme připraveni mu ji poskytnout. Nabízíme dva typy zákaznického servisu, a to Infolinku a Help-desk.

Infolinka

Informační linka / zákaznický servis – před nákupem zboží nebo služeb i po něm je důležité poskytovat zákazníkům kvalitní podporu. Nejběžnější formou péče o zákazníky je provoz centra péče o zákazníky. Ve středisku služeb zákazníkům vyřizují operátoři různé typy požadavků klientů. Od informací o poskytovaných službách až po proaktivní zřízení služby, změnu nebo úpravu stávajících služeb, vyúčtování, přijímání stížností atd.

Help-desk

help desk – je sofistikovanější forma zákaznické podpory. Jedná se také o zákaznickou podporu, ale obvykle jde o řešení technické podpory pro produkty, jako jsou počítače, elektronická zařízení, instalace a podobně. Helpdesk se často používá také jako interní linka pomoci pro zaměstnance.

Pro koho je vhodný outsourcing zákaznického servisu/helpdesku

Tato služba je určena především pro společnosti s větším počtem zákazníků, bez ohledu na jejich zaměření nebo klientelu. Dobře však funguje i pro menší společnosti. Nejčastějšími zákazníky jsou firmy:

  • účastníci trhu, kteří nemají vlastní středisko služeb zákazníkům. Může se jednat o zcela novou a začínající společnost nebo o společnost ze zahraničí, která potřebuje poskytovat zákaznický servis ve slovenštině.
  • hledají flexibilní způsob, jak rozšířit vlastní call centrum. Výhodou takové spolupráce je možnost velmi pružně přizpůsobit kapacity zákaznického servisu aktuálním požadavkům vašich zákazníků.
  • hledání finančních úspor při provozu střediska služeb zákazníkům. Po započtení všech skutečných nákladů je outsourcing služeb zákazníkům finančně výhodnějším řešením. Hlavním důvodem jsou úspory z rozsahu, které může outsourcingová společnost dosáhnout.

Pracovní doba

CreditCall provozuje call centrum 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. To znamená, že máme nepřetržitý provoz po celý rok. Většina našich obchodních partnerů však využívá běžnou pracovní dobu.

Máte zájem? Žádost
bezplatná konzultace s návrhem.

Poradíme vám, jak efektivně a funkčně řešit vaše potřeby. Bez zbytečných nákladů a v nejvyšší kvalitě.
Ozveme se vám co nejdříve.

CHCI NÁVRH

Jaké jsou skutečné náklady na provoz asistenční linky/desku pomoci?

Často se stává, že při výpočtu skutečných nákladů se na některé položky zapomíná, ale i ty jsou součástí nákladů na práci operátora call centra. Co všechno tedy zahrnují skutečné náklady na pracovníka zákaznického servisu?

  • hrubá mzda zaměstnance
  • příspěvky zaměstnanců
  • příspěvky zaměstnavatele
  • náklady na dovolenou
  • náklady na (nemocenskou, dovolenou atd.)
  • stravenky
  • plat vedoucího pracovníka
  • Školení
  • nábor a výběr
  • licence na informační systémy
  • správa informačních systémů
  • telekomunikační a internetové poplatky
  • pronájem kanceláří
  • odpisy ostatního vybavení
  • zpracování mezd a účetnictví

Výhody outsourcingu

Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií v klíčových oblastech podnikání, včetně outsourcingu help-desku a služeb help-desku. Na první pohled se takový krok může zdát složitý a komplikovaný, ale má řadu výhod:

  • Transparentnost – máte absolutní kontrolu a přístup ke každé komunikaci se zákazníky, včetně statistik a zpráv.
  • Flexibilita – zákaznická podpora třetí strany vám dává větší flexibilitu při řešení proměnlivých požadavků vašich zákazníků.
  • optimalizace nákladů – tím, že se platí pouze za skutečně využité služby, se optimalizují náklady a zdroje se využívají efektivně.
  • nemusíte hledat nové zaměstnance – v současné době je obtížné najít vhodného kandidáta na pozici operátora call centra, takže tento náročný úkol pro vás již není nutný.
  • nemusíte školit nové zaměstnance – v call centrech je obvykle vysoká fluktuace a je třeba neustále školit nové zaměstnance. Tento úkol stejně připadá na vás.
  • odborné znalosti a zkušenosti – získáte partnera, který má zkušenosti se stovkami různých projektů a rád vám poradí, které řešení je pro vás ideální.

Outsourcing vám dnes nabízí mnohem více možností, než si dokážete představit. Jako společnost uděláme vše pro vaši spokojenost a dlouhodobou spolupráci.

Máte zájem? Žádost
bezplatná konzultace s návrhem.

Poradíme vám, jak efektivně a funkčně řešit vaše potřeby. Bez zbytečných nákladů a v nejvyšší kvalitě.
Ozveme se vám co nejdříve.

CHCI NÁVRH
Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

E-mail je odeslán.