Linka pomoci – Help desk
Linka pomoci – Help desk
Komunikace se zákazníky hraje v každém podniku zásadní a nezanedbatelnou roli. Hotline a helpdesk slouží především jako podpůrný a komunikační kanál mezi zákazníky a poskytovateli služeb. Pokud váš zákazník potřebuje odpověď na své otázky, jsme připraveni mu ji poskytnout. Nabízíme dva typy zákaznického servisu, a to Infolinku a Help-desk.
Infolinka
Informační linka / zákaznický servis – před nákupem zboží nebo služeb i po něm je důležité poskytovat zákazníkům kvalitní podporu. Nejběžnější formou péče o zákazníky je provoz centra péče o zákazníky. Ve středisku služeb zákazníkům vyřizují operátoři různé typy požadavků klientů. Od informací o poskytovaných službách až po proaktivní zřízení služby, změnu nebo úpravu stávajících služeb, vyúčtování, přijímání stížností atd.
Help-desk
help desk – je sofistikovanější forma zákaznické podpory. Jedná se také o zákaznickou podporu, ale obvykle jde o řešení technické podpory pro produkty, jako jsou počítače, elektronická zařízení, instalace a podobně. Helpdesk se často používá také jako interní linka pomoci pro zaměstnance.
Pro koho je vhodný outsourcing zákaznického servisu/helpdesku
Tato služba je určena především pro společnosti s větším počtem zákazníků, bez ohledu na jejich zaměření nebo klientelu. Dobře však funguje i pro menší společnosti. Nejčastějšími zákazníky jsou firmy:
- účastníci trhu, kteří nemají vlastní středisko služeb zákazníkům. Může se jednat o zcela novou a začínající společnost nebo o společnost ze zahraničí, která potřebuje poskytovat zákaznický servis ve slovenštině.
- hledají flexibilní způsob, jak rozšířit vlastní call centrum. Výhodou takové spolupráce je možnost velmi pružně přizpůsobit kapacity zákaznického servisu aktuálním požadavkům vašich zákazníků.
- hledání finančních úspor při provozu střediska služeb zákazníkům. Po započtení všech skutečných nákladů je outsourcing služeb zákazníkům finančně výhodnějším řešením. Hlavním důvodem jsou úspory z rozsahu, které může outsourcingová společnost dosáhnout.
Pracovní doba
CreditCall provozuje call centrum 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. To znamená, že máme nepřetržitý provoz po celý rok. Většina našich obchodních partnerů však využívá běžnou pracovní dobu.
Máte zájem? Žádost
bezplatná konzultace s návrhem.
Poradíme vám, jak efektivně a funkčně řešit vaše potřeby. Bez zbytečných nákladů a v nejvyšší kvalitě.
Ozveme se vám co nejdříve.
Jaké jsou skutečné náklady na provoz asistenční linky/desku pomoci?
Často se stává, že při výpočtu skutečných nákladů se na některé položky zapomíná, ale i ty jsou součástí nákladů na práci operátora call centra. Co všechno tedy zahrnují skutečné náklady na pracovníka zákaznického servisu?
- hrubá mzda zaměstnance
- příspěvky zaměstnanců
- příspěvky zaměstnavatele
- náklady na dovolenou
- náklady na (nemocenskou, dovolenou atd.)
- stravenky
- plat vedoucího pracovníka
- Školení
- nábor a výběr
- licence na informační systémy
- správa informačních systémů
- telekomunikační a internetové poplatky
- pronájem kanceláří
- odpisy ostatního vybavení
- zpracování mezd a účetnictví
Výhody outsourcingu
Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií v klíčových oblastech podnikání, včetně outsourcingu help-desku a služeb help-desku. Na první pohled se takový krok může zdát složitý a komplikovaný, ale má řadu výhod:
- Transparentnost – máte absolutní kontrolu a přístup ke každé komunikaci se zákazníky, včetně statistik a zpráv.
- Flexibilita – zákaznická podpora třetí strany vám dává větší flexibilitu při řešení proměnlivých požadavků vašich zákazníků.
- optimalizace nákladů – tím, že se platí pouze za skutečně využité služby, se optimalizují náklady a zdroje se využívají efektivně.
- nemusíte hledat nové zaměstnance – v současné době je obtížné najít vhodného kandidáta na pozici operátora call centra, takže tento náročný úkol pro vás již není nutný.
- nemusíte školit nové zaměstnance – v call centrech je obvykle vysoká fluktuace a je třeba neustále školit nové zaměstnance. Tento úkol stejně připadá na vás.
- odborné znalosti a zkušenosti – získáte partnera, který má zkušenosti se stovkami různých projektů a rád vám poradí, které řešení je pro vás ideální.
Outsourcing vám dnes nabízí mnohem více možností, než si dokážete představit. Jako společnost uděláme vše pro vaši spokojenost a dlouhodobou spolupráci.
Máte zájem? Žádost
bezplatná konzultace s návrhem.
Poradíme vám, jak efektivně a funkčně řešit vaše potřeby. Bez zbytečných nákladů a v nejvyšší kvalitě.
Ozveme se vám co nejdříve.
Tyto společnosti nám důvěřují.
KONTAKTUJTE NÁS PRO NEZÁVAZNOU NABÍDKU