Po více než dvaceti letech českých konferencí věnovaných call centrům se ADMEZ společně s CreditCall a dalšími partnery rozhodl uspořádat její mladší sestru v Bratislavě.

První ročník konference Slovak Contact Center Forum se uskuteční 12. června 2024 v hotelu Saffron v Bratislavě. Hlavními tématy této konference bude vývoj kontaktních center na Slovensku, včetně vlivu umělé inteligence, a zaměříme se také na lidi a jejich potenciál, protože bez nich si kontaktní centra zatím nedokážeme představit.

Jaký zajímavý program čeká na hosty konference?

Začněme s komunikací. V prvním bloku nám Iveta Maličká (Všeobecná zdravotní pojišťovna ) vysvětlí, že je důležité naslouchat nejen ušima a jaký to má smysl v kontaktním centru. Tomáš Gribanič (Slovak Telekom) se bude věnovat problematice spolupráce „předních linií“, aby byl provoz co nejefektivnější. Kontaktní centrum je především o lidech. K lepšímu koučování, školení a zvyšování výkonnosti týmů se využívají různé aplikace a pomůcky. Natasha Mendel (Concentrix) představí jeden z příkladů.

Druhé zasedání se zaměří na zákaznickou zkušenost a její vývoj pod vlivem umělé inteligence. Uvidíte například Katarínu Kmeťovou (Konecta), Lukáše Vrábela (Alza.sk) a další řečníky.

Závěrečná část konference přinese jak přednášku o často zmiňovaném termínu wellbeing a jeho vlivu na pracovní výkon(Lukáš Piperek), tak panelovou diskusi vedenou Jurajem Baloghem (CreditCall ) o zkušenostech s novým telekomunikačním zákonem.

Připraveno je pestré konferenční menu. Setkáte se se zástupci komerčních a interních kontaktních center z různých segmentů. Networking bude zajištěn také díky partnerům, kteří ve svých stáncích představí nové technologie jako nositele nových trendů v segmentu kontaktních center.

Věříme, že program bude pro všechny účastníky přínosný a zajímavý.

Registrace je zde: https://registrace.admez.cz/ccforum-registracia/

Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

Email se odesílá.