Zákaznický servis
Kvalitní zákaznický servis je klíčem ke spokojenosti zákazníků. Pokud hledáte efektivní způsob, jak řídit svůj zákaznický servis, jsou naše služby určeny právě vám.
Co je to zákaznický servis?
Zákaznický servis je služba, která poskytuje odbornou podporu vašim potenciálním i stávajícím zákazníkům. Vyškolení specialisté – operátoři call centra poskytují různé typy služeb prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo chatu. Dále je třeba rozlišovat mezi zákaznickým servisem a zákaznickou podporou. Hlavní rozdíl spočívá v tom, že zákaznický servis poskytuje zákazníkovi komplexní služby, zatímco zákaznická podpora se týká podpory konkrétní služby nebo produktu.
Zákaznický servis 24/7
Každá dobrá společnost, která si chce dlouhodobě udržet své zákazníky, by měla poskytovat služby centra zákaznických služeb.
Zjistěte více
Objednávková linka
Naši operátoři mohou přijímat a zpracovávat objednávky, vyřizovat požadavky na katalogy nebo brožury, vyřizovat speciální požadavky.
Zjistěte více
Linka pomoci – Help desk
Linka důvěry a asistenční služba jsou specializované služby, které jsou vhodné pro řešení krizových situací u různých typů služeb.
Zjistěte více
Vícekanálový
V současné době se s nástupem nových technologií a nových služeb mění forma komunikace s klienty a zároveň se mění i jejich požadavky.
Zjistěte více
Komplexní back office
Tato služba je kombinací všech předchozích služeb zákaznické podpory.
Zjistěte více
Máte zájem? Žádost
bezplatná konzultace s návrhem.
Poradíme vám, jak efektivně a funkčně řešit vaše potřeby. Bez zbytečných nákladů a v nejvyšší kvalitě.
Ozveme se vám co nejdříve.
Jaké formy komunikace používáme při poskytování služeb zákazníkům?
V dnešní době využívají zákaznické služby všechny formy komunikace, včetně relativně nových forem, jako je webchat nebo sociální sítě.
- telefon
- webový chat
- správa sociálních sítí
- obsluha messengerů, jako je What´s up, Viber atd.
Co sledujeme kvalitním zákaznickým servisem
Outsourcingem centra zákaznických služeb kvalitnímu poskytovateli zajistíte, že tato nejdůležitější část vašeho podniku bude mít jasné řídicí struktury a kvalitní podporu pro řešení běžných úkolů i mimořádných situací.
Typy služeb zákazníkům
Linka pomoci / zákaznické centrum
Před nákupem zboží nebo služeb i po něm je důležité poskytovat zákazníkům kvalitní podporu. Nejběžnější formou péče o zákazníky je provoz centra péče o zákazníky. Ve středisku služeb zákazníkům vyřizují operátoři různé typy požadavků klientů. Od informací o poskytovaných službách až po proaktivní zřízení služby, změnu nebo úpravu stávajících služeb, vyúčtování, přijímání stížností atd.
Objednávková linka
Pro každou společnost je velmi důležité, aby uspokojila požadavky svých stávajících nebo potenciálních klientů. Zvýšený zájem zákazníků může mít několik důvodů. sezónní výkyvy, nedávná marketingová kampaň nebo neobvyklý zájem o výrobek (např. v důsledku neúspěchu konkurence). I ten nejefektivnější obchodní model může být někdy „natažený“. Naši operátoři mohou přijímat a zpracovávat objednávky, vyřizovat požadavky na katalogy nebo brožury, zpracovávat speciální požadavky a být připraveni na aktuální marketingovou kampaň.
Help desk
Jedná se o sofistikovanější formu zákaznické podpory. Jedná se také o zákaznickou podporu, ale obvykle jde o řešení technické podpory pro produkty, jako jsou počítače, elektronická zařízení, instalace a podobně. Helpdesk se často používá také jako interní linka pomoci pro zaměstnance.
Pro koho je vhodný outsourcing služeb zákazníkům
Tato služba je určena především pro společnosti s větším počtem zákazníků, bez ohledu na jejich zaměření nebo klientelu. Dobře však funguje i pro menší společnosti. Nejčastějšími zákazníky jsou firmy:
- účastníci trhu, kteří nemají vlastní středisko služeb zákazníkům. Může se jednat o zcela novou a začínající společnost nebo o společnost ze zahraničí, která potřebuje poskytovat zákaznický servis ve slovenštině.
- hledají flexibilní způsob, jak rozšířit vlastní call centrum. Výhodou takové spolupráce je možnost velmi pružně přizpůsobit kapacity zákaznického servisu aktuálním požadavkům vašich zákazníků.
- hledání finančních úspor při provozu centra služeb zákazníkům. Po započtení všech skutečných nákladů je outsourcing zákaznického servisu finančně výhodnějším řešením. Hlavním důvodem jsou úspory z rozsahu, které může outsourcingová společnost dosáhnout.
Pracovní doba zákaznického servisu
CreditCall provozuje call centrum 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. To znamená, že máme nepřetržitý provoz po celý rok. Většina našich obchodních partnerů však využívá běžnou pracovní dobu.
Jaké jsou skutečné náklady na provoz zákaznického servisu
Často se stává, že při výpočtu skutečných nákladů se na některé položky zapomíná, ale i ty jsou součástí nákladů na práci operátora call centra. Co všechno tedy zahrnují skutečné náklady na pracovníka zákaznického servisu?
- hrubá mzda zaměstnance
- příspěvky zaměstnanců
- příspěvky zaměstnavatele
- náklady na dovolenou
- náklady na (nemocenskou, dovolenou atd.)
- stravenky
- plat vedoucího pracovníka
- školení
- nábor a výběr
- licence na informační systémy
- správa informačních systémů
- telekomunikační a internetové poplatky
- pronájem kanceláří
- odpisy ostatního vybavení
- zpracování mezd a účetnictví
Jaké jsou náklady na zakázku
call centra?
Chcete znát náklady na vlastní call centrum zcela přesně? Vypočítejte je nyní:
VYPOČÍTAT NÁKLADY NA VLASTNÍ CALL CENTRUMVýhody outsourcingu služeb zákazníkům
Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií v klíčových oblastech podnikání, včetně outsourcingu zákaznických služeb. Na první pohled se takový krok může zdát složitý a komplikovaný, ale má řadu výhod:
- transparentnost – máte absolutní kontrolu a přístup ke každé komunikaci se zákazníky, včetně statistik a zpráv.
- flexibilita – zákaznická podpora třetí strany vám dává větší flexibilitu při řešení proměnlivých požadavků vašich zákazníků.
- optimalizace nákladů – tím, že se platí pouze za skutečně využité služby, se optimalizují náklady a zdroje se využívají efektivně.
- nemusíte hledat nové zaměstnance – v současné době je obtížné najít vhodného kandidáta na pozici operátora call centra, takže tento náročný úkol pro vás již není nutný.
- nemusíte školit nové zaměstnance – v call centrech je obvykle vysoká fluktuace a je třeba neustále školit nové zaměstnance. Tento úkol stejně připadá na vás.
- odborné znalosti a zkušenosti – získáte partnera, který má zkušenosti se stovkami různých projektů a rád vám poradí, které řešení je pro vás ideální.
Outsourcing vám dnes nabízí mnohem více možností, než si dokážete představit. Jako společnost uděláme vše pro vaši spokojenost a dlouhodobou spolupráci.
Tyto společnosti nám důvěřují.
KONTAKTUJTE NÁS PRO NEZÁVAZNOU NABÍDKU