Velké množství reklam způsobuje, že jsou vůči nim lidé stále více imunní. Na sociálních sítích, webových stránkách nebo v televizi je mohou velmi snadno přeskočit nebo ignorovat. Pro vánoční období, kdy je marketingových kampaní ještě více, to platí dvojnásob. Jak tedy zvýšit prodej výrobků nebo služeb těsně před svátky? Klíčem je zvolit správný typ marketingu a vytvořit originální kampaň, která přitáhne pozornost.

Nejlepší volbou je telemarketing

Jedním ze základních typů marketingu je bezesporu telemarketing. Je známý tím, že se dokáže přizpůsobit snad každé firmě. Nemluvě o tom, že má vysokou úspěšnost. Proto je nejlepší volbou v období Vánoc, kdy se na sociálních sítích, v televizi a na dalších platformách objevuje mnoho různých reklam.

Na rozdíl od mnoha jiných typů marketingu se jedná o telemarketing přímý. To znamená, že se zákazníkem komunikuje skutečná osoba a odpovídá na jeho otázky. Celý dialog tak působí lidsky a přirozeně, což je jeden z faktorů, které podporují prodej výrobků a služeb.

Ale tím to nekončí. Tím, že se zákazníkem komunikuje přímo osoba pracující pro společnost, se může prodejní strategie během rozhovoru mírně změnit. Vše závisí na reakcích a preferencích zákazníka.

Aby však byl telemarketing skutečně úspěšný, musíte mít zaměstnance, kteří znají vaši nabídku. Tím zajistíte, že budou schopni zákazníkovi rychle doporučit některý z výrobků nebo služeb, které poskytujete.

Jak vytvořit zajímavou vánoční kampaň?

Po výběru typu marketingu můžete přejít k vlastnímu vytváření kampaně. Nezapomeňte, že pokud chcete, aby byla úspěšná, musí být zajímavá a originální. Jen tak přilákáte zobrazení a zabráníte tomu, aby ji lidé přeskočili. S tím vám pomohou následující tipy:

Inspirujte se u konkurence a v zahraničí

Na začátku tvorby kampaně zjistěte, jaké trendy v současnosti převládají a jaké kampaně vytvořila konkurence nebo zahraniční společnosti. Nebojte se jimi inspirovat, ale dejte si pozor na kopírování. Příliš podobný výstup bude působit podezřele a může nadělat více škody než užitku.

Odlište svou kampaň něčím jedinečným

Zamyslete se nad tím, čím se vaše společnost nebo značka liší od ostatních, a využijte to ve svůj prospěch. V případě telemarketingu se o tom nezapomeňte zmínit při komunikaci se zákazníky. Stejně jako o všech výhodách, které jim můžete vy nebo vaše výrobky či služby přinést.

Buďte kreativní

Při vytváření marketingové kampaně popusťte uzdu své fantazii. Přemýšlejte o tom, jak byste mohli zákazníkům zajímavým a zároveň nenuceným způsobem nabídnout svůj sortiment. Zároveň nezapomeňte, že to s experimentováním nesmíte přehánět. Příliš překombinované a složité kampaně mohou lidi spíše odradit, než motivovat k nákupu.

Přenechte tvorbu kampaně odborníkům

Vytvářet originální vánoční kampaně není snadné. Pokud chcete, aby váš výstup vynikl mezi ostatními, musíte do něj vložit spoustu času a energie. Navíc vám nesmí chybět dávka kreativity, která je v tomto oboru klíčová. V případě, že na celý proces nemáte čas nebo nevíte, jak na to, přenechte to odborníkům.

Profesionálové z call centra vědí nejen, jak vytvořit zajímavou kampaň, ale také jak ji správně realizovat a komunikovat. Zajistí vám ty nejlepší výsledky, které zvýší vaše prodeje před vánočními svátky i během nich. kromě toho byste neměli zapomínat, že call centrum poskytuje vedle telemarketingu desítky dalších služeb. I ty mohou zvýšit prodej před Vánocemi. Patří mezi ně např. profesionální zákaznický servis nebo retenční.

Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

Email se odesílá.