Každý majitel internetového obchodu ví, že Vánoce jsou jedním z nejnáročnějších období v roce. Lidé nakupují mnohem více než v jiných měsících, což automaticky znamená zvýšenou potřebu informační linky. Proto mnoho společností od poloviny listopadu nebo začátku prosince rozšiřuje zákaznický servis o další pracovníky nebo dokonce chatboty. Jak vám toto řešení může pomoci a proč byste mu měli dát šanci?

Chatboti mohou snížit zátěž horké linky

Chatboti jsou vynikající volbou pro každý internetový obchod. Během několika sekund nabídnou zákazníkům relevantní informace a vyřeší jejich problém, aniž by je museli spojovat s reálnými lidmi. Tím se snižuje zátěž personálu na lince, který se může plně věnovat jiným, mnohem náročnějším požadavkům.

Většina chatbotů pracuje s informacemi, které jsou volně dostupné přímo na webových stránkách internetového obchodu. Otázkou tedy je, proč do nich investovat, když si zákazníci mohou potřebné údaje najít zcela sami? Odpověď je velmi jednoduchá. Ne všichni lidé vědí, jak se na webu orientovat a kde data hledat. Proto se mohou obrátit na chatbota, který jim z masy informací vyfiltruje ty nejrelevantnější.

Kromě toho bychom neměli zapomínat ani na to, že Vánoce jsou často chaotické a každý se snaží co nejrychleji vyřídit dárky. Zákazníci nemají čas přecházet z jedné podstránky na druhou a hledat relevantní informace. Potřebují, aby jim někdo přímo řekl, kolik výrobek stojí, kdy ho budou mít doma, jaké jsou možnosti dopravy nebo jak výrobek reklamovat.

Chatboti jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Se zákazníkem mohou komunikovat i mimo běžnou pracovní dobu. A v případě, že nemohou pomoci, poskytnou e-mail na infolinku, která se zákazníkovi věnuje hned následující pracovní den.

Chatboti podporují automatizaci

Automatizace některých pracovních procesů je klíčová pro menší i větší společnosti. Přináší jim desítky výhod, a to nejen během vánočních svátků. Patří mezi ně např:

  • Vyšší efektivita a produktivita – automatizovaná řešení eliminují riziko chyb a zefektivňují práci. Navíc eliminují těžkopádné a pracné manuální procesy, což vede k vyšší produktivitě a lepším výsledkům práce.
  • Nižší náklady a rychlejší práce – automatizace pomáhá snižovat náklady a zvyšovat zisky. Dále také urychluje více operací a šetří čas, který mohou zaměstnanci investovat do jiných pracovních povinností.
  • Jednoduché zpracování dat – při zpracování větších objemů dat se zvyšuje riziko lidské chyby, což vede k nutnosti opakovat některé procesy. Automatizace tomu zabraňuje a zajišťuje přesné výsledky, které jsou jasné a snadno čitelné.
  • Vyšší spokojenost zaměstnanců a zákazníků – automatizace snižuje zátěž na horké linkycož znamená, že zaměstnanci jsou méně unavení. Zároveň se však nijak nesnižuje kvalita zákaznických služeb. Naopak. Prostřednictvím chatbotů získají v krátkém čase všechny potřebné informace a v případě potřeby se spojí se skutečnou osobou.

S integrací chatbotů neotálejte příliš dlouho

Chatboti jsou klíčovou součástí automatizace. A i když mohou vypadat složitě, jejich integrace do podnikových procesů a následné používání nemusí být vůbec složité. Stačí se obrátit na call centrum, které pro vás může vyřešit i další služby. služby zákazníkůmjako je například linka důvěry, komplexní back office Nezapomeňte však, že čím dříve se pro chatboty rozhodnete, tím lépe .Poskytnete svým zákazníkům profesionální služby, které zvýší jejich spokojenost, a tím i pravděpodobnost, že u vás nakoupí.

Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

Email se odesílá.