Blog: novinky a informace na jednom místě CreditCall
Co jsou to pohledávky a jak probíhá jejich odkup?
S nezaplacenou fakturou se setkal snad každý podnikatel. V lepších případech je důvodem jen nepozornost klienta, který si nevšiml data splatnosti. V těch horších je to nezodpovědná osoba, od které budete muset peníze vymáhat. Vymáhání však může být komplikované a časově náročné. Proto se mnoho lidí uchyluje k odkupu pohledávek. Jak tento proces funguje? Co…
Hodnocení roku 2023
DO NOVÉHO ROKU JSME VSTOUPILI S RADOSTÍ A ODHODLÁNÍM! Uplynulý rok byl pro nás plný významných okamžiků. Pobočka ve Zvolenu oslavila desáté narozeniny, získali jsme 1. místo v soutěži České kontaktní centrum Award za projekt Linka pomoci válečným uprchlíkům z Ukrajiny a otevřeli jsme novou pobočku ve Snině. To vše je výsledkem tvrdé práce a…
Informace o trhu a průzkum vašeho produktu. Jak obchodovat s Credit Call?
Pokud chcete, aby váš produkt prosperoval, musíte podrobně znát trh a zákazníky, kterým jej plánujete prodávat. Teprve pak budete vědět, jakou marketingovou strategii zvolit. Dobrou zprávou je, že na to nemusíte být sami. Call centrum Credit vám pomůže na každém kroku. Poznejte své zákazníky Ještě než začnete přemýšlet o různých marketingových strategiích a způsobech, jak…
Velké prodeje po vánoční sezóně. Jak využít telesales?
Vánoce sice skončily, ale to neznamená, že si je nemůžete užít naplno. Naopak. Týdny nebo dokonce měsíce po nich jsou ideální pro velké výprodeje, díky kterým mohou zákazníci ušetřit více než 70 %. Jak co nejlépe využít povánoční období a na co myslet při slevách? Čím dříve, tím lépe Povánoční výprodeje zahajují obchody téměř okamžitě…
Kreativní marketingové kampaně v telemarketingu pro vánoční sezónu
Velké množství reklam způsobuje, že jsou vůči nim lidé stále více imunní. Na sociálních sítích, webových stránkách nebo v televizi je mohou velmi snadno přeskočit nebo ignorovat. Pro vánoční období, kdy je marketingových kampaní ještě více, to platí dvojnásob. Jak tedy zvýšit prodej výrobků nebo služeb těsně před svátky? Klíčem je zvolit správný typ marketingu…
Jak nastavit a vyhodnotit klíčové ukazatele výkonnosti během svátečního období a jak zlepšit výsledky?
KPI je důležitá metrika, která pomáhá značkám a firmám vyhodnocovat data, jež mohou následně využít k plánování svých cílů a strategie. Lze ji využívat po celý rok, ale právě před vánočními svátky je neocenitelná. Jak v tomto období nastavit a vyhodnocovat KPI a na co nezapomenout? Co je KPI? KPI je zkratka pro klíčové ukazatele…
Jak vymáháme dluhy? Rady a tipy od CreditCall
Vymáhání pohledávek je jednou z nejúčinnějších metod řešení situace s nezaplacenou fakturou. Je však časově náročné. Nemluvě o tom, že není ani příliš příjemné. Místo toho, abyste vše dělali sami, můžete se obrátit na profesionály z call centra. Jak celý proces vymáhání pohledávek probíhá a jak pracujeme my v CreditCall? Včasná sbírka Ve společnosti CreditCall…
Výzvy a příležitosti v telemarketingu během vánoční sezóny
Vánoční sezóna přináší podnikům řadu příležitostí, jak zvýšit svůj prodej, a tím i zisk. Důležité je vědět, které z nich opravdu stojí za to a jak je využít. V mnoha oblastech může pomoci jedna praktická služba – telemarketing. Jaké má výhody a proč byste na něj měli o letošních Vánocích myslet? Zvýšený zájem o produkty…
CreditCall získal cenu Českého kontaktního centra: ocenění za filantropii
CreditCall získal 1. místo v soutěži České kontaktní centrum v kategorii Klienti. Zvítězila se svým projektem Linka pomoci válečným uprchlíkům, která je v provozu od února 2022 a za tu dobu odbavila více než 60 000 hovorů a 100 000 SMS. Soutěž pořádá ADMEZ od roku 2014 s cílem představit práci v call centrech a…
Efektivita teleshoppingu o Vánocích
Zajímá vás, jak zvýšit prodej svých produktů nebo služeb během Vánoc? Telesales je ideální volbou. Tato forma telemarketingu je účinná po celý rok, ale během svátků, kdy lidé nakupují více než obvykle, může přinést mnohem lepší výsledky. Co vám telemarketing přinese a jaké formy máte k dispozici? Efektivita teleshoppingu Telesales, známý také jako telefonický prodej,…