Blog: novinky a informace na jednom místě CreditCall
Co znamená QCalls?
Přemýšleli jste někdy o tom, že byste si nechali udělat průzkum trhu? Pokud ano, možná jste se setkali s pojmem QCalls neboli Quality Calls. Tato osvědčená metoda vám může poskytnout řadu podrobných informací o vašich zákaznících a jejich nákupním chování. Co přesně QCalls znamenají a jaké jsou jejich největší výhody? Rozšířená verze klasických průzkumů Classic…
Příběhy CreditCall: provozovatelé průzkumu Miroslava Škumatová a Jozef Baláž
Pro úspěšný a efektivní průzkum je nezbytné mít skvělý tým lidí – tazatelů, kteří rádi telefonují, vědí, jak vést rozhovory s různými typy respondentů, jsou důslední, spolehliví a mají organizační schopnosti. Naši operátoři jsou před každým novým průzkumem proškoleni, protože všechna témata jsou jedinečná a vyžadují specifický přístup. V ideálním případě se naši operátoři také…
Mezinárodní den call center! Jedinečná oslava!
Dnes, 24. července, slavíme Mezinárodní den call center. Tento den nám připomíná, že profese operátora je klíčovým spojovacím článkem mezi firmami a jejich zákazníky. Poprvé jej zavedla Mezinárodní asociace call center (IACC) v roce 2011. Dnešní datum není náhodné. Je to symbol. Čísla 24 hodin denně, 7 dní v týdnu zdůrazňují nepřetržitou dostupnost pracovníků call…
Zákaznický servis jako základ pro rozvoj elektronického obchodování
Když se rozhodnete založit e-shop a prodávat své výrobky nebo služby online, měli byste vědět, že na váš úspěch bude mít vliv řada faktorů. Kromě cen, samotných webových stránek nebo velikosti portfolia je důležitý také zákaznický servis. Ten bude mít významný vliv na spokojenost zákazníků a na to, jaký si o vás vytvoří názor. Zákaznický…
Jak zřídit a optimalizovat horkou linku pro vaši firmu?
Infolinka je důležitou součástí každé firmy. Stará se o spokojenost zákazníků a významně ovlivňuje, zda se k vám ještě někdy vrátí. Při jejím zřizování je třeba myslet na několik klíčových požadavků a neměli byste zapomínat na její optimalizaci. Nevíte, jak na to? Pomohou vám naše tipy. 1. Plánování a příprava Nejprve si stanovte cíle a…
Etika a anonymita v průzkumech: jak společnost CreditCall chrání údaje respondentů a zajišťuje nezávislost shromážděných údajů
Jednou z činností, kterou má ve společnosti CreditCall na starosti samostatné oddělení, je průzkum trhu. Díky němu můžeme našim obchodním partnerům pomoci získat informace např. o potenciálních zákaznících, jejich nákupních zvyklostech, ověřit zájem o produkty, služby apod. Je to způsob, jak zjistit, co zákazníci potřebují a co by jim mohlo nebo mělo být poskytnuto. Část…
Telesales vs. online prodej: Jaké jsou mezi nimi rozdíly?
Dnes můžete nabízet produkty a služby různými způsoby. Mezi nejoblíbenější patří telesales a online prodej, které nabízejí několik výhod. Jaké jsou mezi nimi rozdíly a která alternativa je pro vás lepší? Online prodej nabízí různé možnosti Online prodej se vyznačuje tím, že umožňuje nabízet produkty různými způsoby. Kromě samotného internetového obchodu můžete využít také sociální…
NA LINKÁCH ZÁKAZNICKÉHO SERVISU JE ČLOVĚK STÁLE NENAHRADITELNÝ.
První ročník konference kontaktních center s názvem Slovak Contact Center Forum byl úspěšný. Konference předčila očekávání nás spoluorganizátorů a věříme, že splnila i očekávání 128 přihlášených účastníků a 10 přednášejících :). Úspěšná konference kontaktních center probíhá v České republice pod záštitou Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ). Díky spolupráci se společností CreditCall ji…
Zveme vás na 1. slovenské fórum kontaktních center!
Po více než dvaceti letech českých konferencí věnovaných call centrům se ADMEZ společně s CreditCall a dalšími partnery rozhodl uspořádat její mladší sestru v Bratislavě. První ročník konference Slovak Contact Center Forum se uskuteční 12. června 2024 v hotelu Saffron v Bratislavě. Hlavními tématy této konference bude vývoj kontaktních center na Slovensku, včetně vlivu umělé…
Telesales vs. tradiční prodejní kanály: jaké jsou rozdíly?
Telesales je oblíbený prodejní kanál, který využívá mnoho společností. Není však jediný. Kromě něj jsou oblíbené i další kanály, jako jsou mobilní aplikace, webové stránky a dokonce i sociální sítě. Jaké jsou výhody Telesales ve srovnání s nimi a proč byste o něm měli uvažovat? Co je to prodejní kanál? Prodejní kanál je systém, který…