První ročník konference kontaktních center s názvem Slovak Contact Center Forum byl úspěšný. Konference předčila očekávání nás spoluorganizátorů a věříme, že splnila i očekávání 128 přihlášených účastníků a 10 přednášejících :).

Úspěšná konference kontaktních center probíhá v České republice pod záštitou Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ). Díky spolupráci se společností CreditCall ji bylo možné poprvé využít i na Slovensku.

Konference Slovenského fóra kontaktních center
Juraj Balogh
Juraj Balogh

„Jsme velmi rádi, že jsme mohli první ročník této úspěšné konference přivézt na Slovensko. S našimi partnery jsme diskutovali o tématech, která na tomto trhu dlouhodobě rezonují, například o propojení technologií a lidského potenciálu. Jedná se o dlouhodobé téma, které nám, jak věříme, přinese do budoucna efektivnější komunikaci a další zkvalitnění nabízených služeb.“

CreditCall byl prvním slovenským členem české asociace ADMEZ. Ta již více než dvacet let pořádá konference zaměřené na vývoj a trendy v oblasti kontaktních center. Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, vysvětluje: „Naši slovenští kolegové jezdí na českou konferenci v posledních letech pravidelně. Proto jsme se rozhodli přenést ji přímo do jejich hlavního města. Dává to skvělý základ pro to, aby se podobné konference a také plodná spolupráce dále rozvíjely.“ Jedním ze základních témat je nahrazení operátorů umělou inteligencí: „Technologie samozřejmě pomáhají šetřit náklady na pracovní sílu, protože mohou vykonávat určité funkce. Otázkou však je, zda lze obsluhu zcela nahradit tím, že stroj něco naučíme. Pracují spíše na jednodušších činnostech, ty složitější už zvládne člověk.“

Moderátorka Karin Tužinská a Tomáš Hájek, výkonný ředitel společnosti ADMEZ

Jaký je výsledek konference?

  • Shodli jsme se, že lidé jsou a budou součástí call center i v budoucnu.
  • Shodli jsme se na tom, že umělá inteligence je skutečně umělá, ale nikoliv inteligentní :).
  • Dokázali jsme, že společně dokážeme uspořádat skvělou akci.
  • Potvrdili jsme, že máme šikovný tým, skvělé kolegy a hostesky.
Konference Slovenského fóra kontaktních center

O úspěchu této konference svědčí počet účastníků, který předčil veškerá očekávání organizátorů. „Účast na konferenci předčila všechna naše očekávání, dnes se jí zúčastnilo téměř 130 účastníků. První ročník tedy hodnotíme velmi pozitivně. Jsme rádi, že se nám podařilo takovou akci na Slovensku uspořádat, a rádi bychom ji příští rok zopakovali,“ dodal. hodnotí Juraj Balogh .

Tomáš Hájek vidí přínos této konference především v interakci mezi lidmi: „Po dvaceti letech v této práci vnímám, že hlavní úlohou této konference je kromě zajímavých přednášek to, že se lidé setkávají a vyměňují si informace a novinky. Vznikají partnerství a spolupráce mezi kontaktními centry a dodavatelskými firmami, které později určují vývoj trhu. Proto máme zájem v této spolupráci pokračovat,“ V závěru uvádí.

Po více než dvaceti letech úspěšné české konference „Call Center“ uspořádala asociace ADMEZ sesterskou akci v Bratislavě s názvem Slovak Contact Center Forum. Sešli se na ní vedoucí představitelé slovenských kontaktních center, aby zhodnotili současnost a budoucnost oboru. Tématem konference byl „Hlas zákazníka v digitální éře“.

Během tematických bloků jsme měli možnost poslechnout si naše řečníky. Iveta Malická ze Všeobecné zdravotní pojišťovny, Tomáš Gribaničč ze Slovak Telekomu, Nataša Mendelová z Concentrixu, Katarína Kmeťová z Konecty, Lukáš Vrábel z Alzy, Lukáš Piperek a Dominika Ševčíková z Úřadu pro regulaci elektronických komunikací a poštovních služeb přijeli představit různá témata a novinky týkající se oblasti call center. Hovořilo se například o proměně zákaznických linek pomocí umělé inteligence, wellbeingu, ale i nevyžádané komunikaci v souvislosti s novelou zákona o elektronických komunikacích.


Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

Email se odesílá.