Co znamená QCalls?
Zpět na seznamPřemýšleli jste někdy o tom, že byste si nechali udělat průzkum trhu? Pokud ano, možná jste se setkali s pojmem QCalls neboli Quality Calls. Tato osvědčená metoda vám může poskytnout řadu podrobných informací o vašich zákaznících a jejich nákupním chování. Co přesně QCalls znamenají a jaké jsou jejich největší výhody?
Rozšířená verze klasických průzkumů
Classic telefonické průzkumy trhu patří mezi nejoblíbenější a nejefektivnější zdroje informací o zákaznících. Na rozdíl od elektronických průzkumů jsou osobnější. Pracovník telefonického centra komunikuje přímo s osobou a zjišťuje, co se jí líbilo nebo nelíbilo na zakoupených produktech a službách. Nebo jaká byla jejich zkušenost s nákupem.
Prostřednictvím telefonických průzkumů můžete zjistit povědomí o vaší značce, znalosti zákazníků o vaší reklamní kampani apod. Správně položenými otázkami můžete také zjistit, co motivuje spotřebitele k nákupu a co jim chybí.
V neposlední řadě bychom neměli zapomínat, že telefonické průzkumy jsou rychlé. Získané informace si můžete okamžitě ověřit a pracovat s nimi. Nemluvě o tom, že otázky lze na základě odpovědí zákazníků upravovat a přizpůsobovat.
Jakmile budete mít představu o tom, jak fungují klasické průzkumy, můžeme přejít k volání o kvalitě. Ty jsou jejich rozšířenou verzí. Kromě základních údajů se volající dozví i další, mnohem podrobnější informace. Získáte tak ucelený přehled o trhu a budete vědět, co a jak svým zákazníkům poskytnout, abyste je zaujali a uspokojili jejich potřeby.
Průběžný průzkum
QCalls jsou skvělé i v tom, že nejsou na jedno použití. Provádějí se pravidelně, ideálně každý měsíc, takže můžete porovnávat a měřit trendy v chování zákazníků, službách nebo celkovém vnímání vaší značky.
Shromážděné údaje budou využity v mnoha oblastech podnikání. Můžete je využít ke zlepšení služeb zákazníkům, zpřehlednění svých webových stránek, přidání dalších produktů do nabídky atd.
Jak QCalls fungují?
Průzkum bude úspěšný pouze tehdy, když si ho dobře promyslíte a naplánujete. Je proto nezbytné stanovit si jasný cíl a účel. Čím jasnější budou vaše představy, tím lepších výsledků dosáhnete. Dále se připravují témata a otázky průzkumu. Ty by měly být formulovány tak, aby na ně zákazník mohl snadno odpovědět a aby jednotlivé odpovědi byly relevantní.
Jakmile je základ průzkumu vytvořen, je třeba jej naprogramovat a poté shromáždit data. Ta se následně vyhodnotí a na základě výsledků se přijmou příslušná opatření.
Proč by měli QCalls provádět odborníci?
Kvalitní hovory jsou vynikajícím zdrojem informací, které mohou podpořit vaše podnikání. Úspěšné však budou pouze tehdy, pokud se jimi budou zabývat profesionálové s dlouholetými zkušenostmi. Ve společnosti CreditCall máme vyškolené zaměstnance, kteří vědí, jak přistupovat k zákazníkům a jaké otázky jim klást.
Pracovníci Infolinky mohou také definovat příslušné cíle průzkumu, naprogramovat dotazník a rozpoznat cílové skupiny relevantní pro vás a vaši firmu. Tímto způsobem zbytečně neoslovují lidi, kteří nemají o vaše produkty a služby zájem.
Největší výhody QCalls
QCall má pro vaši firmu nespočet výhod. Mezi ty hlavní patří:
- jsou vhodné pro velké i malé podniky,
- jsou spojité, takže je můžete použít k porovnání různých trendů,
- přinést důležité informace,
- mohou podpořit vaše podnikání a zvýšit zisky,
- můžete je využít ke zlepšení poskytovaných služeb,
- zjistit, jaké jsou slabé stránky vašeho podnikání a co s nimi dělat.