Velké prodeje po vánoční sezóně. Jak využít telesales?
Zpět na seznamVánoce sice skončily, ale to neznamená, že si je nemůžete užít naplno. Naopak. Týdny nebo dokonce měsíce po nich jsou ideální pro velké výprodeje, díky kterým mohou zákazníci ušetřit více než 70 %. Jak co nejlépe využít povánoční období a na co myslet při slevách?
Čím dříve, tím lépe
Povánoční výprodeje zahajují obchody téměř okamžitě po svátcích. Některé je dokonce svým zákazníkům poskytují hned po Štědrém dnu. Pro e-shopy je to obzvláště výhodné řešení, protože mnoho lidí je doma a má dostatek času na prohlížení jejich nabídky.
Příchod nového roku a konec prázdnin může na první pohled znamenat, že je čas jít dál. Skutečnost je však zcela jiná. Následující týdny jsou skvělou příležitostí, jak svým zákazníkům poskytnout další nálož výhodných slev, které jim ušetří desítky nebo dokonce stovky eur.
Nebojte se protáhnout povánoční maraton slev až do konce ledna nebo začátku února. Vše záleží na vašich potřebách a na tom, jak budou vaši zákazníci na jednotlivé nabídky reagovat.
Nezapomeňte správně prezentovat slevy
Nezapomeňte zákazníky informovat o aktuálních slevách. Můžete to udělat několika způsoby:
Webové stránky
Slevy prezentujte nejprve na hlavní stránce svého e-shopu. Ideálně prostřednictvím výrazné grafiky nebo banneru, který přitáhne pozornost každého návštěvníka. Dále o slevách informujte u samotného produktu, který je zlevněn. K tomu vám poslouží například kulaté štítky v červené barvě s hodnotou akce.
Sociální sítě
Sociální sítě jsou jedním z nejpraktičtějších komunikačních kanálů, které umožňují informovat o událostech formou obrázků, zajímavé grafiky nebo kratších videí.
Kromě toho je jejich výhodou, že je můžete použít také pro komunikaci se zákazníky. Pokud tedy mají nějaké dotazy ohledně akce nebo produktu, můžete jim okamžitě odpovědět.
Reklamy
Pokud chcete, aby se informace o slevách dostaly k co největšímu počtu zákazníků, prezentujte je ve formě formou reklamy. Ta může běžet na sociálních sítích, ve vyhledávači nebo v televizi. Vše záleží na vašich preferencích a rozpočtu.
Menší nevýhodou reklamy je, že do ní musíte investovat další prostředky. Cena není jednotná a je ovlivněna řadou faktorů. Obecně se však nejedná o příliš levné řešení.
Telesales
Telesales je velmi oblíbenou alternativou pro podporu prodeje a informování o aktuálních slevách. Je to dáno především tím, že na rozdíl od reklamy nebo sociálních sítí nezahrnuje kontakt s lidmi. A to je klíčový detail, který může zákazníka přesvědčit a motivovat k nákupu.
Prostřednictvím teleshoppingu můžete lidi nejen informovat o probíhajících slevách, ale také je seznámit s výhodami konkrétních produktů a s tím, proč by pro ně mohly být vhodné. Zároveň jim můžete nabídnout další produkty, které souvisejí s jejich primárním nákupem nebo které rozšiřují vlastnosti sortimentu, který kupují.
Největší výhodou teleshoppingu je 10% úspěšnost. To je až o 9,5 % více ve srovnání s e-mailovým marketingem.
Přenechte prezentaci slev odborníkům
Volba správného komunikačního kanálu nebo samotné prezentace slev může být složitá a náročná. Místo toho, abyste s nimi ztráceli čas, uděláte dobře, když celý proces svěříte do rukou odborníků ze společnosti profesionálů z call centra. Ti mají zkušenosti, aby dokázali zvolit správnou strategii a poutavě prezentovat jednotlivé nabídky zákazníkům, čímž efektivně zvýší vaše zisky.