Vliv sociálních médií na tradiční horké linky

Sociální sítě s sebou přinášejí mnoho výhod. Umožňují najít nové zákazníky, šířit povědomí o značce a komunikovat s klienty mnohem rychleji a praktičtěji. Zároveň však nelze zapomínat na to, že mají významný vliv na jiné formy marketingu, jako je například infolinka. Jaký vliv mají sociální média na tradiční kanály a mohou je v budoucnu nahradit?…

Nejlepší operátoři pro rok 2023

V CreditCalle pracuje mnoho chytrých lidí a letos jsme opět odměnili ty nejlepší podle jednotlivých divizí. Na základě nominací od nadřízených a projektových manažerů vybrala naše odborná porota čtyři nejlepší pro rok 2023. Kategorie 1: Odchozí hovory – tj. aktivní prodej a aktivní hovory , nejlépe se umístila operátorka Katarína Šáriková z provozu ve Volenu….

Personalizace a segmentace v telemarketingu: Jak to funguje?

Personalizace a segmentace jsou v telemarketingu klíčové. Zajišťují správné zacílení marketingových aktivit tak, abyste získali nové zákazníky a zvýšili své zisky. Jak ale tyto dva procesy fungují a na co je třeba v souvislosti s nimi myslet? Co je segmentace a personalizace? Segmentace obecně označuje proces rozdělení něčeho nebo někoho do více skupin. V marketingu…

Efektivita telemarketingu v digitální éře

Nové technologie nám přinášejí mnoho příležitostí k prodeji a propagaci našich výrobků nebo služeb. Mnoho lidí si proto klade otázku, zda může telemarketing v současné době konkurovat internetu a sociálním sítím, které jsou v oblasti marketingu stále populárnější. Odpověď zní ano, ale je důležité vědět, jaké služby využít a na koho se obrátit. Jak je…

Změny ve vedení společnosti CreditCall s.r.o.

Tento okamžik je nejen uznáním jeho dlouholeté oddanosti a loajality ke společnosti, ale také důkazem jeho mimořádné vnitřní motivace a odborných znalostí. Jeho cesta je důkazem, že víra v sebe sama, neustálé vzdělávání a závazek poskytovat služby nejvyšší kvality mohou vést k mimořádnému úspěchu. Pro mě osobně je tento muž nejen kolegou, ale také přítelem…

Odborné průzkumy: jak se provádějí?

Průzkum trhu je mocný nástroj, který vám může poskytnout důležité informace nejen o vašich věrných, ale i potenciálních zákaznících. Díky němu velmi snadno zjistíte, co potřebují a co jim poskytnout. Aby však byl průzkum úspěšný a údaje z něj relevantní, musíte vědět, jak jej správně připravit a následně rozeslat. Na co tedy při jeho tvorbě…

Co je přímé inkaso a k čemu slouží?

Přímé inkaso je pojem, se kterým jste se již pravděpodobně setkali při placení účtů. Víte ale, co přesně znamená? Mnoho lidí si ho totiž pravidelně plete s trvalým příkazem. A přestože obě možnosti mají řadu společných rysů a vlastností, fungují zcela odlišně. Co je to tedy přímé inkaso a k čemu slouží? Co je to…

Slováci vnímají pokles nevyžádaných hovorů, je to i díky změně telekomunikačního zákona

Je to již více než rok a půl, co byly provedeny významné změny zákona o elektronických komunikacích, které mají přímý dopad na praxi „nevyžádaných hovorů“. Ve srovnání s rokem 2021 lidé obecně vnímají menší počet nevyžádaných hovorů. Vyplývá to z průzkumu společností CreditCall a Neuropea, který se zaměřil na analýzu dopadu změny telekomunikačního zákona na…

Jak probíhá práce v call centru?

Práce v call centru je rozmanitá. Liší se v závislosti na oblasti, na kterou se zaměřujete. Zatímco specialisté zákaznického servisu obvykle řeší problémy zákazníků, pracovníci v oddělení telemarketingu mají na starosti například sjednávání schůzek. Zajímá vás, jak práce v call centru funguje? Čtěte dále. Zákaznický servis Mezi základní služby, které call centrum nabízí, patří služby…

Jak zjistit, zda jste dlužníkem?

Status dlužníka může způsobit několik komplikací. Pro mnoho institucí nejste v tomto případě důvěryhodnou osobou a nemusí vám poskytnout své služby. Jak a kde si však mohu ověřit svou platební historii? Dva registry dlužníků Na Slovensku máme dva základní registry dlužníků, do kterých nahlížejí téměř všechny instituce, než vám poskytnou své služby (například spotřebitelský úvěr…

Máte zájem o naše služby? Zdarma vám připravíme cenovou nabídku
CHCI NEZÁVAZNÝ NÁVRH

Email se odesílá.